czy warto chipować 1.4tsi 122KM z manualem?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kmink
    L&K
    • 2007
    • 1360
    • Superb III (3V3)

    Zamieszczone przez iFi
    kmink, a jakie macie to rozwiązanie jeśli można wiedzieć, bo mnie chyba też dopadł ten problem...
    ostatecznie softowo udało się to rozwiązać :wink:
    Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
    https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

    www.tuneforce.pl
    www.dpfserwis.pl

    Komentarz

    • iFi
      Elegance
      • 2012
      • 906

      .

      Komentarz

      • zeb
        Rider
        S_OCP Member
        • 2004
        • 415

        softowo - to znaczy przez obniżenie maksymalnego ciśnienia dołądowania?

        wrzuciłem nowy wykres, do działu wykresów, po zastosowaniu sprężyny dociskającej WG, u mnie robi robotę

        Komentarz

        • maciej10
          Classic
          • 2012
          • 36

          Octavia dostala wirusa-hamownia na seri pokazała 133 KM 231,9 Nm,po chipie 152,4KM i 265,4 Nm

          Komentarz

          • Ceed1
            Rider
            • 2012
            • 461

            Pochwal się gdzie i za ile dostałeś takie zacne wartości. No i jaki masz przebieg?

            [ Dodano: Czw 10 Lip, 14 06:26 ]
            Jeszcze jak można to jakiś wykres wrzuć.

            Komentarz

            • K_R_I_S
              Ambiente
              • 2010
              • 128

              Też jestem ciekaw...
              http://www.profi-it.pl
              Tanie laptopy, komputery i serwery poleasingowe, strony www, antywirusy, zdalne wsparcie informatyczne 24h...

              Komentarz

              • bob the builder
                Drive
                • 2011
                • 98
                • Octavia II combi (1Z5)
                • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                Ciekawy sposób na poprawę osiągów caxy - poprzez dodanie intercoolera z Peugota 1,6

                Komentarz

                • maciej10
                  Classic
                  • 2012
                  • 36

                  Chip byl robiony w Inowrocławiu w brk tuning ale po zmianie softu przy duzych predkosciach (5/6 bieg przy 180/190 km/h) wywala takie bledy:


                  3 Faults Found:
                  000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
                  P0300 -- 000 -- - Intermittent
                  Freeze Frame:
                  Fault Status: 00100000
                  Fault Priority: 0
                  Fault Frequency: 1
                  Mileage: 73431 km
                  Time Indication: 0
                  Date: 2108.14.02
                  Time: 20:02:47

                  Freeze Frame:
                  RPM: 4002 /min
                  Load: 93.3 %
                  Speed: 179.0 km/h
                  Temperature: 92.0°C
                  Temperature: 40.0°C
                  Absolute Pres.: 990.0 mbar
                  Voltage: 13.843 V

                  000772 - Cylinder 4
                  P0304 -- 000 -- Misfire Detected - Intermittent
                  Freeze Frame:
                  Fault Status: 00100000
                  Fault Priority: 0
                  Fault Frequency: 1
                  Mileage: 73431 km
                  Time Indication: 0
                  Date: 2108.14.02
                  Time: 20:02:47

                  Freeze Frame:
                  RPM: 4002 /min
                  Load: 93.3 %
                  Speed: 179.0 km/h
                  Temperature: 92.0°C
                  Temperature: 40.0°C
                  Absolute Pres.: 990.0 mbar
                  Voltage: 13.843 V

                  000783 - Unknown Error Code
                  P030F -- 000 -- - Intermittent
                  Freeze Frame:
                  Fault Status: 00100000
                  Fault Priority: 0
                  Fault Frequency: 1
                  Mileage: 73431 km
                  Time Indication: 0
                  Date: 2108.14.02
                  Time: 20:02:47

                  Freeze Frame:
                  RPM: 4002 /min
                  Load: 93.3 %
                  Speed: 179.0 km/h
                  Temperature: 92.0°C
                  Temperature: 40.0°C
                  Absolute Pres.: 990.0 mbar
                  Voltage: 13.843 V

                  Readiness: 0000 0000

                  Wykres musze poszukac bo zaginal gdzies w papierach... Cena za tuning 1500zl

                  Komentarz

                  • Ceed1
                    Rider
                    • 2012
                    • 461

                    Mi zawołali w CompSport 1800. Podobno są dobrzy ale cały czas się waham. Jak mi by wywalało jakieś błędy zaraz po chipie to bym się chyba mocno wkurzył. Nie po to wydaje się kasę extra żeby zaraz mieć jakieś problemy. Maciej 10 wrzuć wykres przed i po.

                    Komentarz

                    • gregor10
                      Ambiente
                      • 2013
                      • 104

                      Zróbcie sobie pełną diagnostyke tej CAXA-y , pomogę ogarnąć temat wypadania zapłonu

                      Co do chipa , to przeciez na serii również mogł zacząć wypadać zapłon z powodu np zużytych cewek , to nie jest tak że jak zrobisz softa to dostaniesz gwarancje na to że auto się już nigdy nie zepsuje , tylko wręcz odwrotnie, trzeba się z tym liczyć że coś kiedyś się zużyje tak samo jak na serii.
                      Zwiększasz wysilenie osprzętu to i jest większa podatność na zużycie przy nieprawidłowym użytkowaniu -brak chłodzenia turbiny po szybszej jezdzie itp. Oczywiście nie mówie o tym konkretnym przypadku ,tylko ogólnie.

                      [ Dodano: Nie 05 Paź, 14 20:18 ]
                      Generalnie to zacznij od sprawdzenia cewek na początku.
                      www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF

                      Komentarz

                      • maciej10
                        Classic
                        • 2012
                        • 36

                        znalazlem wkoncu wykres

                        Komentarz

                        • jamesbondzio
                          L&K
                          • 2009
                          • 1174
                          • Octavia III (5E3)
                          • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                          maciej10, oczywiście najwazniejsze jak auto jeździ ale:
                          - dlaczego nie ma na wykresie dolnego zaktresu obrotów?
                          - przesuneli ci odcinke, wykresy sie nie zgrywają. to sugeruje zdjęcie ograniczników albo jakąś manipulacje przy wykresie.
                          - jak dla mnie to oś obrotów jest źle wyskalowana. Za szybko sie odcięcie zaczyna.

                          Nie masz odczuwalnych problemów z falowaniem mocy w niskim zakresie obrotów?
                          Wykres seri jest conajmniej dziwny (obroty 2400-2600)
                          kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0

                          teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597

                          Komentarz

                          • maciej10
                            Classic
                            • 2012
                            • 36

                            mialem falowanie ale przed wymiana turbiny. ogolnie turbina zostala wymieniona na nowa i po niej jechalem drugi raz na chipowanie.Nie wiem ktore wykresy mi dali ale raczej te juz po wymianie turbiny

                            Komentarz

                            • endryu
                              RS
                              • 2006
                              • 3775
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                              No Panie i Panowie :!:
                              Taka dłuuuuuuuga przerwa w temacie :!:
                              Nikt nie chce nic napisać o swojej modzonej caxa-ie :!:
                              Czasu już chyba dość minęło na poznanie motorowni od podszewki z chipem :!:
                              Jak ktoś ma jakieś uwagi, spostrzeżenia, opinie, wrażenia :?:
                              Silnik już "stary", może ceny usług już spadły :?: :szeroki_usmiech
                              Proszę pisać co i jak :!:
                              O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                              O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                              =================================================

                              Komentarz

                              • jojo001
                                Classic
                                • 2013
                                • 14
                                • Octavia II (1Z3)
                                • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                U mnie trochę fabryka dorzuciła w gratisie i mocy i momentu.
                                Trochę go podkręciłem. Dużo płynniej przyspiesza. W niższym zakresie obrotów zdecydowanie lepiej się zbiera od serii. Ogólnie jest znacznie lepiej. W spalaniu różnicy w ogóle nie widzę. A żeby określić trwałość silnika to za mało nim jeżdżę, żeby coś się wypowiedzieć.
                                Załączone pliki

                                Komentarz

                                • LUKI
                                  RS
                                  • 2005
                                  • 5776

                                  jojo001 ile pln położyłeś za program :?:
                                  kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                  SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                  Komentarz

                                  • jojo001
                                    Classic
                                    • 2013
                                    • 14
                                    • Octavia II (1Z3)
                                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                    Natrafiłem na promocję (50%):
                                    800 chip + 200 rozebranie i złożenie sterownika
                                    Więc się nie zastanawiałem.

                                    Komentarz

                                    • LUKI
                                      RS
                                      • 2005
                                      • 5776

                                      jojo001 no to nie jest źle
                                      kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                      SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                      Komentarz

                                      • endryu
                                        RS
                                        • 2006
                                        • 3775
                                        • Octavia II combi (1Z5)
                                        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                        Zamieszczone przez jojo001
                                        Natrafiłem na promocję (50%)
                                        Zamieszczone przez LUKI
                                        no to nie jest źle
                                        Ale i tak za drogo dla przeciętnego użytkownika caxa-y (wiem,wiem... wiedza, czas tunera, sprzęt, itd...) Ale rynek nakręca koniunkturę

                                        Klekoty się cieszą z tej koniunktury
                                        O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                                        O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                                        =================================================

                                        Komentarz

                                        • Maicroft
                                          Moderator
                                          S_OCP MemberModeratorr
                                          • 2004
                                          • 25757
                                          • Audi

                                          Zamieszczone przez jojo001
                                          800 chip + 200 rozebranie i złożenie sterownika
                                          Fajne umotywowanie ceny :diabelski_usmiech
                                          Spritmonitor.de

                                          Komentarz

                                          • rOBERTO795
                                            RS
                                            • 2009
                                            • 3465
                                            • Octavia III (5E3)
                                            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                            Co to za śmietnik bo softem bym tego nie nazwał.
                                            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                            Komentarz

                                            • jamesbondzio
                                              L&K
                                              • 2009
                                              • 1174
                                              • Octavia III (5E3)
                                              • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                                              jojo001, szału nie ma. ... i po co sterownik rozbierać jak to sie z kabla robi....
                                              kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0

                                              teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597

                                              Komentarz

                                              • Ceed1
                                                Rider
                                                • 2012
                                                • 461

                                                Mi w CS mówili jak się dowiadywałem, że w zależności od sterownika ( nie wiem o co chodzi ), będą go rozbierać albo po kablu. Chodzi o jakieś zabezpieczenia czy coś.

                                                Komentarz

                                                • suryga
                                                  Classic
                                                  • 2016
                                                  • 2

                                                  Gdzie są octavie po tuningu

                                                  Witam
                                                  Wczoraj a właściwie dzisiaj siedziałem na forum do 4 rano.
                                                  Im wiecej wiem tym mniej wiem

                                                  Monogo informacji

                                                  Prywatnie mam seata 1,4 8v około 60 KM lat 18
                                                  Do niedawna mialem słuzbową Octavie III 1,4 TSI 140 KM

                                                  Pod każdym wzgledem przepaść na korzyść Octavii.
                                                  Jest tylko jedna sprawa.
                                                  Jak wsiadłem do seata po jakimś czasie i zacząłem jeżdzić nim po Krakowie.
                                                  Super samochód na trasy od świateł do świateł.
                                                  WIem troche przesadzam >>>brak turbo dziury.


                                                  Pytanie
                                                  Da się zrobić z dwa jednym czyli seat do 30km/h a potem już Octavia.

                                                  ale TYLKO CHIPtuningiem ?



                                                  I druga kwestia

                                                  Jestem teraz na kupnie samochodu.
                                                  Szukam octavii II 1,4 TSI już zawirusowanej i nikt nie chce sprzedać

                                                  Takie dobre czy ja nie umiem szukać?


                                                  szukam mojego auta

                                                  Komentarz

                                                  • rOBERTO795
                                                    RS
                                                    • 2009
                                                    • 3465
                                                    • Octavia III (5E3)
                                                    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                                    Tak malo zawirusowanych jest.
                                                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...